úterý 30. prosince 2014

Receze:Urban Decay- Naked on the Run

Ahoj všem,

je po Vánocích a doufám, že jste si všichni užili svátky se svými blízkými a měli pohodičku. Ježíšek se zastavil i u nás doma, tak doufám, že na Vás nezapomněl.
Rozhodla jsem se Vám představit jeden dárek, který jsem dostala a ze kterého mám obrovskou radost. Byla jsem asi moc hodná a dostala jsem Naked On The Run palteku od Urban Decay. Netrpělivě jsem sledovala Instagram a Facebook Urban Decay a čekala jsem, kdy bude paletka vydána. Na trh se dostala bez většího poprasku na začátku prosince a nebyl okolo ní nějaký rozruch jako například u normálních Naked paletek. Neměl by tedy být problém si paletku opratřit na nějakém beauty web shopu - nejlépe z Anglie.

Teď k samotnému " Naháči ". Koncept toho je, že paletku opravdu budete používat " On The Run ", tedy během cestování, je tedy ideálním pomocníkem, který obsahuje základy líčení ( kromě makeupu) pro všední den i večer.







Obal je z velmi pevného materiálu s obrovským zrcadlem přes celé vrchní víko. Paletka obsahuje plné balení tužky na oči, lesku na rty, mini verzi Perversion řasenky, bronzer, tvářenku, rozjasňovač a 5 očních stínů. Kvalita a pigmentace stínů je skvělá jako u všem Urban Decay stínů skvělá a výdrž je vysoká.
Z celkového počtu 5ti stínů jsou 2 matné. Jak asi prozrazuje název " Naked ", jsou to všechno  barvy v neutrálním tónů do zlata, hněda a lehce bronzova. Stíny jsou exkluzivní pouze pro tuto paletku a nebyly dosud prodávány. Názvy stínů jsou ( zleva doprava): DIVE, FIX (matný), RESIST, DARE (matný) a STUN.

Stíny shora dolů: DIVE, FIX (matný), RESIST, DARE (matný),STUN.




Pokud někdo vlastníte paletku, nebo máte přehled o UD Naked Basics Flushed ( paletka s bronzerem, růžovou tvářenkou a rozjasňovačem), tak dle mého názoru stejné produkty jsou obsaženy v tomto balení. Bronzer a tvářenka jsou bohaté a krásně drží, dobře se roztírají a mají dobrou výdrž.

Trochu zaskočená jsem byla z rozjasňovače, protože naprosto neskutečně práší. Myslím si, že jsem nijak drsně do pánvičky štětcem nezajela, a proto jsem byla velmi překvapená, když se mi stín trochu rozsypal po ruce.
Pigmentace je skvělá a barva není nijak přehnaně třpytivá, takže se dá použít i jako světlý základový stín na víčko oka i jako rozjasňovač.

Tužka na oči není klasická černá barva, ale tmavě hnědá. Název odstínu je STAG a je to tužka z řady 24/7 Glide on Pencil. Textura je jemná, gelová a barva je voděodolná a dlouhodržící.

Lesk na rty je v odstínu SESSO a je z řady Naked lesků na rty. V tubě se tváří tmavě ( něco mezi růžovou a červenou ). Ve skutečnosti na rtech je ale až skoro průhledný, jen s lehkým nádechem do červena a krásně tak pozvedne přirozenou barvu rtů.
Textura není nijak lepkavá a nepříjemná, ba naopak. Výdrž lesku na rtech je dlouhá a nezalévá se do vrásek na rtech.

Řasenku Perversion jsem neznala a slyšela jsem na ní chválu. Dle marketingu ze strany UD by to měla být konkurence They're real! řasenky od Benefit. V paletce je řasenka v mini cestovním provedením a použila jsem ji zatím jen jednou. Extra nadšená jsem z ní nebyla. Kartáček je sice velký a huňatý, ale nějak jsem si na zadek nesedla. Asi jí musím dát ještě chvíli čas než se ukáže v plné své kráse. Teště se tedy na samostatný článek.

Celkový dojem z paletky je až na pár menších škobrtnutí pozitivní. Je to ideální pomocník na cesty i pro uživatele, který si svoji kolekci produktů teprve začíná rozšiřovat nebo pro úplného začátečníka, který svoji cestu v líčení teprve hledá. Možností na vyhrání si je zde spousta.
Pokud Vás recenze navnadila, můžete mrknout například na super stránky beautybay, kde se paletka prodává http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/nakedontherun/ .

Přeji Vám všem krásný zbytek starého roku 2014 a klid :)

Pac a pusu všem!

V.

5 komentářů:

  1. Hurá! Nepotřebuju ji :) Děkuju za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty fotky jsou strašné a o tvých vyjadřovacích schopnostech ani nemluvim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V každé slušné společnosti je zvykem se nejprve představit a až pak mluvit.

      Vymazat
    2. Fotky mi nepřijdou strašné, znám daleko horší a vyjadřovací schopnosti? No chtěla bych vidět tvoje!

      Vymazat
  3. Hmmm... Pořad po ni toužím vic a vic 😍😍😍

    OdpovědětVymazat